Theo's 2022, de genomineerden zijn bekend

SUPERGENOMINEERDEN THEO’S

De gala-avond van de Theo’s komt dichterbij. Deze wordt georganiseerd door de Economische Raad in samenwerking met Stad Eeklo. De organisatoren kijken uit naar een prachtige editie 2022.  Vijf vakjury’s hebben onafhankelijk en aan de hand van objectieve criteria alle genomineerden onder de loep genomen en hun shortlist van supergenomineerden opgesteld.

Twintig ondernemers maken dit  jaar kans op een felbegeerde Theo binnen de categorieën Starter van het jaar, Marktkramer van het jaar, Winkel van het jaar, Duurzame Ondernemer van het jaar en Ondernemer van het jaar. In totaal worden zeven beeldjes uitgereikt. Naast bovenstaande categorieën is er nog de Theofiel, de Theo voor de Lifetime achievement en de Theo-Flitser, prijs uitgereikt door de kritische pers.

Thierry Smet, Voorzitter Economische Raad: “Verheugd dat na een ongekende periode we de Eeklose ondernemers en bedrijven terug kunnen en mogen lauweren want dat hebben ze echt wel verdiend ! Nog nooit eerder waren er zoveel genomineerden en dat voor alle categorieën. Het bewijs dat Eeklo gonst van ondernemers vol passie en goesting… Ik kijk uit naar 8 oktober, de ondernemersavond bij uitstek! Heel binnenkort zijn sommigen winnaar en de trotse bezitter van een welverdiende Theo… Los daarvan zijn wat mij betreft alle Eeklose handelaars en bedrijven omwille van hun ongekende gedrevenheid  SUPER ondernemers! “

Hilde Lampaert, Schepen Lokaal Ondernemen: “ Ik ben uiterst tevreden dat we opnieuw enkele unieke ondernemers in de kijker kunnen zetten en zo het Eekloos ondernemerschap kunnen ondersteunen. De lijst van supergenomineerden is héél divers, online maakt zijn intrede. Ik zie alle genomineerden als de vertegenwoordigers van al onze Eeklose ondernemers, die zich iedere dag enorm hard inzetten en allemaal onze waardering verdienen. Onze gevestigde waarden, jonge ondernemers en starters zorgen voor een bloeiende stad.”

De 20 supergenomineerden zijn geworden:

Theo/Thea: Ondernemer van het jaar:

1. Boutique Hotel Shamon, Gentsesteenweg 28
  2. Bakkerij Lanckriet, Blommekens 98
  3. LVS Technics BV, Nieuwendorpe 33E
  4. Hermie Online BV, Industrielaan 5

Eco-Theo: ondernemer met de grootste inspanning op het vlak van duurzaamheid

1. Kurt Van Tomme, Industrielaan 20
  2. Victor Buyck, Pokmoere 4
  3. Pro Natura, Galgenstraat 60
  4. La Maryse, Stationsstraat 69

Theo-Mobiel: marktkramer van het jaar