Whatsapp voor Eeklonaars

Maak kennis met het grootste Whatsapp-netwerk van Eeklo!

We zijn ondertussen al met enkele honderden in het nieuwe netwerk van Eeklo en wekelijks komen er nieuwe leden bij. "Whatsapp voor Eeklonaars".

Whats Wat?

Whatsapp voor Eeklonaars is een whatsapp-netwerk dat je informeert van de belangrijkste nieuwsjes in Eeklo.  Zo ben je steeds op de hoogte wanneer zich iets voordoet dat je moet weten.  Bovendien sturen wij u tegelijk met BE-alert en Bin-netwerk alle berichten door of verwijzen naar de bron waar je meer informatie te weten kan komen.

Het is niet de bedoeling de mensen dagelijks te overladen met berichten, we proberen ze te beperken tot een minimum en de meest interessante of belangrijkste.  Het Whatsapp-netwerk is een vrijwilligersinitiatief en is aldus niet altijd 24op24 bemand. Vandaar dat het interessant blijft ook BE-alert in te schakelen.

De ID-gegevens worden enkel gebruikt voor de Whatsapp-groep en nooit doorgegeven voor gebruik aan derden. Door uw in te schrijven in het Whatsapp-voor-Eeklonaars-netwerk gaat u akkoord met deze voorwaarden.