Restaurant Zonneheem vernieuwd

VERNIEUWD RESTAURANT LDC ZONNEHEEM VALT IN DE SMAAK

Het restaurant van het LDC Zonneheem zit sinds deze zomer in een nieuw kleedje: niet alleen de inrichting werd opgefrist, maar we werken ook samen met een nieuwe leverancier en nieuw aanbod van maaltijden.

Het afgelopen jaar hebben we de werking van het restaurant geëvalueerd en werd geluisterd naar de bedenkingen en suggesties van onze bezoekers. Flexibiliteit was één van de grote vragen. Inschrijven voor een maaltijd kan daarom voortaan terug tot twee dagen vooraf. Maar onze nieuw reservatiesysteem laat ook toe om eventueel nog dezelfde dag in te schrijven. Informeer daarom gerust de dag zelf aan de balie of er nog plaats is.

Dankzij de samenwerking met de nieuwe leverancier kunnen we in het LDC dagelijks een lekker en kwaliteitsvol menu aanbieden met gerechten die zijn samengesteld uit seizoensproducten. Dat het nieuwe restaurant in de smaak valt, zien we ook aan de bezoekcijfers. Na anderhalve maand merken we al dat dankzij mond-aan-mondreclame het bezoekersaantal van het restaurant met 25 personen per dag is gestegen.

Tot slot willen we als stadsbestuur ook voedseloverschotten tegengaan en ons steentje bijdragen aan duurzaam voedselverbruik. Daarom bieden we de eventuele overschotten van het restaurant vanaf dinsdag 3 oktober dagelijks aan via de app Too good to go. Afhankelijk van de beschikbaarheid zijn er twee formules: een verrassingspakket met 1 maaltijd aan 3,29 euro of een pakket met twee maaltijden aan 5,99 euro.

Wie wil proeven van een lekkere, verse en fijn verzorgde dagschotel aan een betaalbare prijs is van harte welkom in ons restaurant, Schietspoelstraat 9 te Eeklo. Als inwoner van Eeklo betaal je 8 euro voor een maaltijd, die bestaat uit soep en een hoofdgerecht. Bezoekers met een UiTPAS met kansentarief betalen 6 euro, niet-Eeklonaren 10 euro. Reserveren en betalen kan elke werkdag aan de balie tussen 9.00 en 13.00 uur. Op www.eeklo.be/restaurantzonneheem vind je ook het menu van de maand.