Kaaistraat hersteld: Straat Met Stijl

De Kaaistraat is hersteld; de slechtste straat van Eeklo was eigenlijk aan totaalrenovatie toe maar het nieuwe stadsbestuur koos voor een tijdelijk herstel zodat, aldus de bevoegde SMS-schepen Windey "de voetgangers en fietsers terug comfortabel en veilig de weg zouden kunnen gebruiken" in afwachting van de afbraak en sanering van de Rijkswachtsite.

Christophe De Waele:

"Hopelijk weten ondertussen alle Eeklonaars dat ik geen schepen van Openbare Werken meer ben"

Open Vld'er Christophe De Waele is beschaamd in de plaats van het huidige bestuur. "Hopelijk weet de bevolking ondertussen dat ik geen schepen van openbare werken meer ben!" zegt de Open Vld'er want "dit is een oplossing die niet standhoudt en bovendien nog eens onaanschouwelijk. Waarschijnlijk is dit de Stad-met-Stijl-oplossing?".

De nieuwe meerderheid van SMS-NVA-CD&V stapelt de laatste maanden ene na de ander foute beslissingen op. De herstelling van de Kaaistraat is dan ook een mooi beeld van hoe de stad momenteel omgaat met duurzaam beleid.