Nu ook applaus voor ondergrondse centrumparking in Seniorenraad

De voorzitter van de Eeklose seniorenraad omschrijft het als volgt; "U vroeg advies aan onze Seniorenraad Eeklo betreffende Zomermaanden Parkeervrije marktmomenten en terras uitbreiding. Onze Seniorenraad heeft op haar vergadering van 5 juli daar uitvoerig over gesproken. Wij geven een voorwaardelijk positief advies. Het kan ons Eeklo als trekpleister maar ten goede komen. Fraai marktzicht bij goed terrasjesweer. Maar sommige leden opperden dat er eerst een alternatieve autoparking zou moeten komen, en een ongehinderde doorgang voor voetgangers en rolwagens. Men beweert dat er op korte termijn mogelijkheden daarvoor zijn, maar bleef maar in het vage, waar ??? De nieuwe idee van een grote parking ondergronds op de Markt kreeg applaus, hoewel niemand wist of dit technisch en budgettair haalbaar is en geen wensdromen denken wordt. Maar het idee alleen al kreeg ons aller goedkeuring, want het zou nu echt een meerwaarde betekenen voor een versteviging van onze Stadskern !"