De toekomst van Eeklo ligt in onze eigen handen!

In moeilijke tijden, als het niet allemaal zo snel vooruitgaat als we zouden willen, hebben mensen soms de neiging om de moed te laten zakken. Daarbij vergeten we soms dat we in een mooie stad leven met tal van kansen. Open Vld doet een oproep om de positieve krachten te bundelen en te streven naar de toekomststad van onze regio.

Positieve krachten en ideeën zijn welkom in onze Open Vld-ploeg. We hebben een duidelijke ambitie met het oog op de volgende verkiezingen. Open Vld wil dat het Eeklose beleid een tandje bijsteekt, we nemen geen genoegen met dobberen, we willen volle kracht vooruit!

De komende maanden en jaren moeten we belangrijke keuzes maken. Verdienen de inwoners van Eeklo een streepje voor op niet-Eeklonaars? Willen we een leefbaar centrum met voldoende parkeerplaats? Ondersteunen we de economie en werkgelegenheid in onze stad? Respecteren en luisteren we naar onze inwoners? Ja, ja en nog eens ja, volle bak vooruit dus, daar staat Open Vld voor!