CC Eeklo op verplaatsing met de bus

CC DE HERBAKKER NEEMT DE BUS NAAR AALTER

Omwille van de verbouwings- en renovatiewerken aan CC De Herbakker in Eeklo vinden alle voorstellingen in seizoen '22-'23 plaats op verschillende locaties in Eeklo en omstreken. Voor 5 theatervoorstellingen trekken we naar het Auditorium in Aalter. Om alle bezoekers de kans te bieden deze theatervoorstellingen te kunnen bijwonen, is er vanuit het coronafonds voor cultuur en vrije tijd, dat de Vlaamse Overheid ter beschikking stelt aan de stad Eeklo, budget voorzien voor gratis busvervoer van Eeklo naar Aalter en terug. Tijdens de heenrit wordt de voorstelling kort ingeleid door onze avondprogrammator. Busvervoer is gratis, maar inschrijven via tickets.eeklo.be is verplicht. Tickethouders ontvangen een uitnodiging om een plaats op de bus te reserveren. De reservatie voor het busvervoer dient tijdig, een week vóór de voorstelling, ingevuld te worden.

De bus zal om 19.45 uur vertrekken aan het Jan Frans Willemsplein in Eeklo. Een halfuur na de voorstelling vertrekt de bus terug naar Eeklo.

Voorstellingen in Aalter:

Check www.ccdeherbakker.be voor meer info.