Burgerbevraging

BEVRAGING: EEKLO IN DE TOEKOMST

Stad Eeklo nodigt inwoners, ondernemers, werknemers en scholieren in Eeklo uit om mee na te denken over waar wij als stad Eeklo voor (willen) staan. We luisteren graag naar de meningen over onze identiteit, onze uitstraling en onze communicatie.

Vanaf maandag 19 september 2022 hebben we ieders hulp nodig. Met een grote burgerbevraging willen we te weten komen hoe mensen de toekomst van Eeklo zien. Wat zijn de noden en verwachtingen? De antwoorden verwerken we dan in een toekomstgericht actie- en citymarketingplan. Het doel: een aantrekkelijk Eeklo op maat van diegene die onze stad ‘beleeft’: als bewoner, werknemer, ondernemer, scholier of bezoeker.

Burgers kunnen de bevraging invullen op www.eeklo.be/eekloindetoekomst. Wie niet over internet beschikt of een beetje hulp nodig heeft bij het invullen, kan terecht in onze digi.spots in LDC Zonneheem, wijkcentrum De Kring en de bib voor een laptop en hulp. Aan de balies van het STIP, burgerzaken (Jeneverhuis!), het Sociaal Huis en het stadskantoor kan je op vraag ook een papieren exemplaar ontvangen. Ook via sociale media zullen we het onderzoek promoten.

Wie deelneemt maakt bovendien kans op één van de Eeklobonnen die je kan besteden bij de Eeklose handelaars!

De enquête loopt tot en met 21 oktober 2022. De antwoorden worden anoniem verwerkt door het onderzoeksbureau Indiville. Bij vragen of opmerkingen over deze enquête kan je terecht bij [email protected].

In de loop van november maken  we de resultaten bekend.